تابلو روان سفید

تابلو روان سفید همانند تابلو روان قرمز یکی از پر فروش ترین تابلو های روان است. تابلو روان سفید پس از تابلو های قرمز و سبز پر طرفدار است و از ویژگی های آن می توان به قیمت مناسب و همچنین به نوعی تابلو سیاه و سفید است یعنی هنگامی که شما از تصاویر استفاده کنید گویی از یک تلویزیون قدیمی سیاه و سفید تصاویر پخش می شود و به نوعی تصاویر کلاسیک در آن بسیار زیباست.

اگر به دنبال تابلو روان ارزان و پر نور هستید و زیاد تصاویر برایتان مهم نیست می­توانید از این نوع تابلو روان استفاده کنید. اندازه تابلو ال ای دی های سفید معمولا خیلی بزرگ نیست و بیشتر تابلو روان های کوچک از این نوع ماژول استفاده میکنند.( ماژول به قطعه ای که ال ای دی ها روی آن قرار گرفته اند می گویند)

تابلو روان های سفید دارای نور زیادی است مخصوصا اگر از ماژولهای مناسب استفاده شده باشد. ماژول های تابلو روان در کیفیت تابلو روان بسیار موثر اند. چند نمونه از مارکهای معتبر و معروف در این زمینه ۸۰۶ts و ۸۰۶aw هستند.

اگر به دنبال تابلو روان در ابعاد بزرگتر از یک متر هستید از بردهای دارای طیف یا به اصطلاح سه بعدی استفاده کنید. این نوع تابلو ها معمولا گرانتر از تابلو های معمولی هستند ولی زیبایی خاصی به تابلو شما می بخشند.

برای خرید تابلو روان سفید به اینجا مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.