تابلو ال ای دی روان ( تابلو روان )

تابلو روان قرمز

پر طرفدار ترین نوع تابلو روان است که از ویژگی های آن می توان به نور زیاد و قیمت به مراتب پایین آن اشاره کرد.

sale1 - تابلو روان تک رنگ
تابلو روان قرمز ۱۰۶ در ۴۲ سانت

اگر به دنبال تابلو ال ای دی روان ارزان و پر نور هستید و زیاد تصاویر برایتان مهم نیست می­توانید از این نوع تابلو ال ای دی روان استفاده کنید. اندازه تابلو ال ای دی های قرمز معمولا خیلی بزرگ نیست. بیشتر تابلو روان های کوچک از این نوع ماژول استفاده میکنند.( ماژول به قطعه ای که ال ای دی ها روی آن قرار گرفته اند می گویند)

تابلو روان های قرمز دارای نور زیادی است مخصوصا اگر از ماژولهای مناسب استفاده شده باشد. ماژول های تابلو روان در کیفیت تابلو روان بسیار موثر اند. چند نمونه از مارکهای معتبر و معروف در این زمینه ۸۰۶ts و ۸۰۶aw و ۸۰۶tsh هستند. نوع ۸۰۶tsh ماژول فوق پر نور ۸۰۶ts است. در ماژول های ۸۰۶tsh از چیپ های تایوانی استفاده شده که کیفیت بسیار بالایی در تولید نور دازند.

اگر به دنبال تابلو روان در ابعاد بزرگتر از یک متر هستید از بردهای دارای طیف یا به اصطلاح سه بعدی استفاده کنید. این نوع تابلو ها معمولا گرانتر از تابلو های معمولی هستند ولی زیبایی خاصی به تابلو شما می بخشند.

تمامی تابلو روان های شرکت قابلیت سه بعدی را دارا می باشند و خود شما هم می توانید تابلو روان سه بعدی خود را بسازید.

تابلو روان سبز

تابلو روان سبز 2 - تابلو روان تک رنگ
تابلو ال ای دی روان سبز (اندازه ۱۰۶ در ۴۲ سانت)

همانند تابلو روان قرمز یکی از پر فروش ترین تابلو های روان است.

تابلو سبز نیز در بین تابلو های تک رنگ بسیار پر طرفدار است و از ویژگی های آن نور خوب و قیمت مناسب و نیز تفاوت با دیگر تابلو روان های سطح شهر است که چون بیشتر تابلو قرمز در سطح شهر موجود است اگر به دنبال تفاوت هستید تابلو سبز می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

برای خرید تابلو روان سبز به اینجا مراجعه کنید.

 

 

 

 

 

تابلو روان سفید

اندازه 70 در 165 - تابلو روان تک رنگ
اندازه ۷۰ در ۱۶۵ سفید

تابلو روان سفید نیز پس از تابلو های قرمز و سبز پر طرفدار است و از ویژگی های آن می توان به قیمت مناسب و همچنین به نوعی تابلو سیاه و سفید است یعنی هنگامی که شما از تصاویر استفاده کنید گویی از یک تلویزیون قدیمی سیاه و سفید تصاویر پخش می شود و به نوعی تصاویر کلاسیک در آن بسیار زیباست.

برای خرید تابلو روان سفید به اینجا مراجعه کنید.